Tuesday, November 22, 2011

Institut Jantung Negara

~ chilL ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
pagi nieyh aku nk citer pasal hari hal ituh hari
hari selasa lepas 15 Nov 2011 at Institut Jantung Negara
nieyh kisahnye pasal cousin aku...baru berumur 5 tahun
kena menjalani operation jantung di sebabkan jantungnya berlubang
dari mula2 lahir lagih...sebab cousin aku nieyh lah
yang buat aku terpaksa pegih jalan2 langkawi harituh
nk pebuhi impian dia lah katakan...kesian jugak kang operation 
tak berjaya mahunye menyesal seumor hidop plak kan...
so hari selesa minggu lepas datang lah cousin aku kt IJN kL nieyh bersama
ibunya dan bapaknya.....diorang sampai kL pagih tuh laaa...
dalam pukul 6 pagi...turun kt duta...abah aku nk hantar dengan kete but diorang
tak nak..nk datang sendiri dengan bas katanya...so takpe laah kan
aku yang sememangnye ade kt kL nieyh just menunggu ketibaan diorang jerw lah..
sampai pagi tuh..terus diorang lepak kt IJN tuh...
daftar masuk waD pukul 2 petang...lama jugak lah kne menunggu tuh...aku pagi
tuh pegih lapor diri kt ofic dulu lah mcam biasa...yer lah kan...lagihpon
baru nk daftar waD jerw...tengahari tuh aku kua pegih lepak dengan diorang kt IJN
tuh kejap...time rehat kan...lepak borak2 kejap...











pukul 2 patang baru daftar masuk waD...wad Melor tingkat 5...
pas balik kjer petang tuh aku pegih lagih...melawat kejap...
tengok adek cousin aku dah masuk waD...
ibu dengan bapak die tengah discuss dengan dokter...malam tuh kene start puasa
esk pagi2 nk buat dah operation tuh....insyaAllah semoga selamat.
afterthat aku balik rumah,...rest kejap...pas insyak malam tuh
aku pegih IJN lagih..lepak kt bawah jerw lah..sebab dah tak boleh 
masuk melawat dah mlm2 cm tuh..just lepak kt bawah jerw lah dengan bapak die
pagi esknye baru aku balik rumah..dalam pukul 6 pagi jugak laa...balik mandi siap2
pegih lapor kjer plak....kjer macam biasa jugak laa...
minggu2 terakhir tindakkan kjer aku nieyh...banyak jugak lah kjernye....
so tak dapat lah aku nk cuti..layan sudah....


*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...