Monday, November 28, 2011

Institut Jantung Negara 16 NOV 2011

~ chilL ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
nieyh sambungan daripada entry IJN semalam...
time nieyh couzin aku baru lepas operation...
aku kjer..but pas siapkan kjer aku mintak dengan bos nk kua g melawat couzin aku nieyh
Alhamdulillah...bos aku nieyh baguz orangnye...
die bagi jerw aku kua g yang penting kjer aku settlekan dulu
biase lah pekerja cemerlang kan...hakhakahakhahk...
poyo jerw kan...bukan selalu pon nk buat perangai nieyh...kekadang..jarang2...
hidup nieyh biasa lah...bukan selalu kita gembira..senang...
kadang kita akan jatuh kebawah ciap tersungkur lagih..
apa buleh buat kan...lumrah kehidupan...
tima kau sampai nieyh cousin aku nieyh baru jerw kua dari bilik
operation...so...masih lagih dalam pemerhatian doktor
time nieyh ade sorang dokter pakar...negro..but islam
menarik jugak...chilL glerz doktor nieyh...relaks saja
dia punya speking haram aku tak faham...
bahasa dia cakap pelik skit...faham skit2 saja...memang pelik lah
biasa lah negro..cakap meleleh..melalut jerw...
ada ka patut cakap doktor melalut...huhuhuhuhu



walaupon baru lepas operation...cousin aku nieyh cargas ..biasa lah budak
kan..bukan dia reti nk duduk diam macam orang tua2..
mujur aku nieyh muda lagih..so aku faham lah situasi kanak2 cm gini
hehehehe....best jugak lepak kt IJN nieyh....sekurang2nya takde lah aku 
tringat sgt apa yang aku lalui sebelum nieyh...walaupon ada sedikit perjanjian
yang tak dapat aku tunaikan di sebabkan aku sendiri pon tak faham dengan apa yang terjadi
apa motif yang berlaku....tension memang lah tension but apa aku boleh buat
juz yang mampu hanya senyum..layan saja... ~






aku suka bunga nieyh...ada kenangan aku pada sekuntum bunga mawar
*sekuntum mawar merah*


kt IJN nieyh ada kenangan aku...
kenangan yang tak mungkin dapat aku lupakan sampai bila2
rindunya aku hanya ALLAH yang tahu...
Alhamdulillah cousin aku selamat dalam pembedahan baru2 nieyh
dan yang pastinya dia ajak aku pegih jalan2 kt Langkawi lagih
adoiiii....sebelom operation ajak p langkawi..dah selamat operation pon ajak
p langkawi lagih...sememangnya best langkawi tuh
but aku punya plan memang nk pegih langkawi bulan 12 nieyh...but
dah plan tak jadi nampak gayanya
apa buleh buat..aku hanya merancang..but Allah yang menentukan segalanya...
aku redha dengan ketentuan yang Maha Esa (^_^)


*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...