Tuesday, November 29, 2011

Ombak Rindu Movie Full Download


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
movie terbaru nieyh adalah daripada cerita sebuah novel lama
lama tuh takde lah lama sgt but agak lama jugak laaa
aku sebenarnye tak penah baca pon novel nieyh
but aku penah la dengar orang cerita pasal kisah dalam novel nieyh
agak menarik jugak lah...
ini lah salah satu sebabnye yang buat aku teringin sangat nk 
pegih layan citer nieyh kat wayang but aku sorang2
macam mana lah nk layan fell nieyh..huhuhu
begitu pulak kan,.,,ada saja alasan...yang pastinya
aku akan tetap pegih layan movie nieyh walaupon aku sorang2
maybe akan ada pengajaran or perkaitan dalam hidup aku yang akan
datang..kita tak tahu apa yang akan terjadi esok dan hari seterusnya yang mendatang
aku berharap masih ada sinar cahaya untuk aku teruskan perjalanan 
hidup aku yang entah pape skunk nieyh...
semua benda aku buat tak kena jerw....bukan mudah untuk aku melupakan
kenangan tetap kenangan...kenangan untuk aku teruskan hidup
walaupon sakit...aku mesti kena redah...paksa diri untuk jadi orang laen
demi kebahagian bersama....kadang2 buat aku penat...kadang2 datang 
jugak rasa putus asa dalam hidup nieyh....entah lah...aku pon tak tahu macam 
mana lagih yang patut aku lakukan.,..
yang hanya mampu aku buat skunk redha dengan ketentuannya....di samping
berusaha meledakkan diri aku sendiri jauh...jauh..dan jauh.....
~ aku hanya mampu tersenyum ~






*alamirie*

2 comments:

  1. dah boleh download ke??
    bukan bwu nk kua wayng ke??
    jom2 p gn ika..

    ReplyDelete
  2. nantikan 1hb Disember di pawagam..gegar jangan xgegar..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...