Wednesday, January 18, 2012

KL SentraL

~ chilL ~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
Alhamdulillah dengan rahmat Allah harinieyh
hujan tadi...takde lah panas sgt mcm 2,3 harinieyh
dah sekian lama tak hujan kt cini

yang pastinya balik kjer petang nieyh aku nk
berambus ke kL sentraL
nk cari tiket keretapi
kalau2 ade lagih lah
untuk hari perayaan weeknd nieyh
aku nk balik kampung dengan keretapi plak
sudah lama tak naek keretapi...
tringin lah plak...sajer jer ubah angin
harap2 tuh ada lagih la tiket keretapi tuh nnty yer....
aku pegih kL sentral naek lrt jerw kowt..
nk rempit ke sana kang susah nk parking..
naek kemudahan awam senang skit...relaks jerw
ade driver...huhuhu..lrt ade driver ker?..aku pon tak pasti
yang pastinye..insyaAllah..harap2 ada lagih lah tiketnye nnty
okeh...bye2...doakan aku ade tiket keretapi tuh yer...huhuhu
(^_^)

*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...