Wednesday, January 11, 2012

lepak at shisyha setiawangsa

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
malam nieyh 10 January 2012
pukul 11.11 malam
aku lepak dengan MaL Putra, izzo & fasha
dan jugak adek2 ktorang kt sini...
punye lah bosan lepak kt rumah
last2 mai lepak sini
dah menjadi port aku dah kat cini.
apa buleh buat kebosanan di rumah
budak2 rumah aku semua kjerw..
outstation bagai...yang si mat tuh ot jerw memanjang...
mujur aku punye kjer kt ofic tuh xde kjer banyak macam
diorang tuh kan..kalau tak konfem aku pon tak hengat nk balik rumah dah
hidop dengan kjer jerw...life takde jugak
hampeh saja...
masakan skunk apa yang best dan apa yang tak best aku pon tak pasti 
dengan hidup aku skunk nieyh...
melalut jerw....buat kjer mengarut2 saja
apa buleh buat pegangan hidup dah entah kemana
aku pon tak tahu dengan cara hidup aku skunk nieyh...adeeehhhh
melalut jerw setiap malam..kalau selalu kt rumah malam2
aku tdo jerw...nak tengak tv...aku nieyh bukan minat sgt pon...
boleh layan apabila kebosanan jerw lah...
aku bukan macam dulu lagih...dulu aku nieyh kaki rayap
boleh di katakan setipa mlm aku kua...gilo...
but best...sebab...tutt...tutt
hakahkahak...ade lah sebabnye..takkan semua aku nk citer kan...
ade yang baeknye...skunk pasirin gilo...
nak jalan apo pon tak taw...
harapkan hujung minggu jerw lah..
turun shamelin...lepak dengan sahabat2 aku 
ituh yang bila dah g shamelin memang tak hengat nak balik rumah dah...
skurang2nye..ade jugak kadang2 tuh job...buat duit skit
tak dapat banyak..dapat skit pon dah okeh...
plan hidup sudah entah kemana hilangnya...skunk hidup maen redah jerw...
apo nk jadi gua redah jerw....

*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...