Tuesday, January 10, 2012

Menunggu


semalam adalah kenangan
harinieyh adalah harapan....
ceeewwwaaahhhh
07 January 2012
petang semalam aku dengan awie
sahabat aku tuh laaa...petang tuh dalam
pukul 4 petang...kebosanan kami berdua..tak tak nk kemana
sebenarnya..huhuhu
pikir punya pk..last2 terus start kete
henjut pegih layan angin pantai kt teluk kemang port dickson
gilo punye kjer..dah lame tak buat haL cm nieyh
huhuhu....sejam jerw perjalanan dah sampai teluk kemang
aku dengan awie g lepak makan kt gerai tepi pantai tuh...best jugak layan
angin pantai nieyh...dulu2 time study boleh di kata kan
setiap petang ktorang lepak kt pantai tok jembaL gong badak
kuala terengganu...tapi skunk nieyh
bila da kjer stay kt kL nieyh jarang2 sangat lah ktorang nk lepa
layan angin pantai...rindukan pantai jugak..huhuhuu
tapi bila aku kt pantai nieyh aku sering terkenangkan seseorang yang
tak pernah aku lupa padanya..setiap detik tak pernah lupa
 seseorang yang sukakan pantai mcm aku jugak...
lepak mencari ketenangan...pernah aku lepak dengan dia
masa hangout kt melaka dulu..hari kjer plak tuh ktorang gihtuh
kelakar pon adee...dua2 hilang dari ofic...gilo2..hahaha
but ituh lah kenangan..
semua hanya tinggal kenangan saja skunk nieyh
apa buleh buat kan...
but skunk aku sentiasa menunggu sinar hidup aku
kembali...
maybe oneday ada lah seseorang yang mahu bertemankn aku nieyh
ceeewaaaahhh...tak mengharap sangat..
kalau ada tuh alhamdulillah..kalau tak dak pon takpa
i'm stilL chilL guy
huhuhuhu....
seronok lepak pantai nieyh...tenang...
layan bunyi ombak..macam ombak rindu kan
hkahakhakhak......

* rinduku umpana ombak yang tak terhenti, kasihmu bagai pantai yang setia menanti ~





~ alamirie ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...