Sunday, May 27, 2012

Servis Kereta Baru Wirwanjaya

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
Alhamdulillah..rezki sahabat aku nieyh
dapat jugak dia kereta waja setelah sekian lama 
mencari kondisyen yang baek macam nieyh
lama jugak lah sahabat aku nieyh mencari
rezki beliau dapat jugak pakai keta baru beli
sebelom nieyh sahabat aku neiyh pakai proton saga magma dan kancil
bertmbah lagih 1 kereta...sesuai untuk family car
yer lah kan..dia pon dah nk bertunang selasa nieyh
dah plan nk kawen..so elok sangat lah kereta  sedan macam nieyh kan
nieyh keta nieyh pon baru amik dari usecar hari jumaat
petang semalam servis apa semua...
mesti servis betol2..nak jalan jauh dia nk balik perlis 
dan nk gerak pegih kelantan plak
kondisyen mesti mau good2 punye kan
Alhamdulillah..rezki dia..aku nieyh jelez jerw tgk member 
da beli kete besar macam nieyh...aku still sama macam dulu lagih
tapi tak pe lah..rezki dia kan..aku skunk juz
tengah plan dok cari2 rumah...kalau ada rezki dapat beli rumah
pon okey lah kowt...walaupon teringin jugak nk pakai kete baru
but bila pk panjang..aku bukan guna sangat pon...
dan belom ada jodoh untuk berumah tangga..hidop sorang2
layan jerw lah kan..beli rumah pon okey jugak kan...huhuhu
insyaallah..kalau ada rezki aku nnty..dapatlah beli rumah ^^ :P





* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...