Monday, May 7, 2012

DSA 2012

* segalanya di sini ~
baru2 nieyh ada event DSA yang berlangsung di PWTC
setiap tahun ada event cam gini..but kali nieyh lebih meriah dari
tahun sebelom2 nieyh lah...
siap ada pertunjukkan lagih tuh...syok jugak walaupon hari terakhir DSA nieyh
berlangsung baru aku berkesempatan pegih..
seronok jugak lagh usya barang perang seluruh dunia nieyh
walaupon aku nieyh kjer kt Kementerian Pertahanan Malaysia
but aku jarang di dedahkan dengan peralatan perang yang Malaysia ada
betol2 sekuriti lah katakan...walaupon begitu ada jugak peluang untuk 
mempelajari menembak sebenarnye...setakat nieyh asyik tidak berkesempatan untuk ituh
insyaAllah..1 hari nnty ada lah rezki aku tuh yer...u all usya dlu...
seronok bagi yang berminat dengan peralatan teknologi peperangan

























kt bawah nieyh ada satu video aku sediakan untuk korang
video nieyh aku rakamkan time geng2 askar nieyh
buat pertunjukkan menyelamat petang tuh..
so chilL lah..selalu tgk kt movie tv jerw
hari tuh aku tgk live....syok2...huhhu ^^


* alamirie.com *

6 comments:

  1. wahhhh....bestnye bole msuk dlm tuu tgk.lg best bole pegang main tembak2.huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukhuk,....nak maen jerw yang die igt,...adeeehhhh

      Delete
    2. main tu sbgai praktis tembak org...pom!pom!pom!!

      Delete
    3. amboi...awk tuh pompuan...igt skit er...wekkk

      Delete
    4. nape nyer lau pompuan?wekkkk

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...