Thursday, May 17, 2012

Kursus Menulis Surat-Surat Kerajaan

* segalanya di sini ~
Alhamdulillah...minggu lepas
telah selamat menjalani kursus yang kedua untuk
aku pada tahun 2012 nieyh
bukan maen cepat dapat kursus lagih tahun nieyh...
2 minggu berturut2 plak tuh..rezki2
kali nieyh aku dapat kursus berserta kakitangan awam
dari jabatan aku yang agak ramai join..ada dekat 10 orang jugak lah yang
dapat kursus nieyh berserta aku..kira rezki lah nieyh kan
selalunye staff pompuan memang suka kursus yang dekat2 macam nieyh
tak payah tinggal suami dan anak2...
bagi aku yang bujang muda nieyh
kalau boleh tuh dpaat kursus yang jauh2 lagih seronok
kawasan peranginan plak..lagih aku suka ^^
but..rezki aku dapat yang dekat...Alhamdulillah..mujuq dapat jugak
daripada apa pon takde kan ^^




mesti ada yang terperasan dengan minah nieyh kan
yerlah minggu sebelom tuh dia kursus sama dengan aku jugak
kali nieyh pon dia dapat jugak kursus nieyh...
memang konfem tak mau tinggal anak kt orang lah nieyh
aku sempat borak dengan dia..asalnya orang kuala berang terengganu
so..aku cakap pelat gannu lah dengan dia nieyh
dia mmg apply kursus2 yang dekat2 saja..taknak tinggal baby katanya
biasalah kan..anak sulong..sapa tak sayang anak kan...
jaga anak elok2 okey Pn.Humairah   (^_^)

nieyh plak budak2 jabatan arah ugat..ofic diorang nieyh bersebelah ofic aku
so aku kenal lah diorang nieyh jugak...sebelom nieyh tak pernah borak
yer lah kan...jus kenal muka jerw taw kata budak ofic sebelah...
rupanya dua2 nieyh budak asalnya kedah...poyo jerw cakap kL dengan aku
APTB...hakhakahkah.....adeehhhhhh

menu rezki lunch aku untuk itu.
* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...