Sunday, May 13, 2012

Lunch with Mr Hijau

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh aku lunch bersama sahabat aku yang sudah agak lama tak jumpa
Eric bersama wifenya Diba.....
al maklumlah...diorang nieyh dah kawen so takde lah masa nk macam aku
yang masih still bujang nieyh kan...hukhukhuk
minggu nieyh baru eric dengan diba ada masa melawat kawan2
yer lah kan..sebelom2 nieyh diorang nieyh buzy melancong
langkawi laaa sabah laaaa...da kawen nieyh pegih tak ajak aku da laaa
sedihnya...hakhakahkahakhak
 diorang datang lunch bersama aku dan awie kt area pandan perdana tadi
makin tembam pasangan suami isteri nieyh
untung lah eric si diba rajin masak....syok r cam tuh...jelez pulak aku
hahahahah...but aku tumpang gembira diorang bahagia
hujung bulan nieyh diorang nk balik KB...kawe nk ekut etek..buleh ko ?
hakahkahkahak.....petang tadi pas lunch n lepak borak diorang pergi menuju
ke area gombak plak..g melawat kawan2 katanya...
demo tunggu izzo balik kijo baru bleh jumpa dia...
pegih lah merayap area rumah kawan2 diba dulu yer
terima kasih sahabat...ada rezki kita jumpa lagih
salam Mr Hijau  (^_^)






* alamirie.com *

4 comments:

  1. mr hijau dia panggil...huhuhuuuu...ingatkan panggilan tuk ape =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...da memang eric nye blog tulis Mr Hijau..so sy panggil die Mr Hijau lorrr.....okey wat :P

      Delete
    2. owhhh...mmg dia sdri tulis.oki doki

      Delete
    3. yup..memang dia yang tulis mcm tuh kn

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...