Tuesday, April 10, 2012

colek

* segalanya di sini ~
kau ade tengah malam layan colek sorang2
nieyh penangan buah mangga bawak dari kampung lah nieyh
balik kampung baru nieyh colek bawah pokok terus
nieyh balik kL tengah2 malam pon bleh layan colek sorang2
apa buleh buat aku nieyh kalau buah mangga yang masak manis tuh kurang berminat
kalau ade pon makan skit2 cm tuh jerw
tapi kalau mangga putik laju jerw aku nieyh
entah dari dulu ag cmnieyh...selalu orang ckap aku nieyh ngidam macam pompuan
dah..nk buat cmn da mmg aku suke kowt..
lagih masam lagih syok
kalau mangga yang kecik tuh lagih syok sebab masam lebih
kecur air luoq wehhh....syok r....
ada sapa2 nk join?..meh ar..ajak cikfrance tadi..dia tak mau....
aku rembat sorang2 jerw lah..huhuhu


* alamirie.com *

12 comments:

  1. wuuuuuuuu~~~~ T_T

    tak aci.da makan sorang tu jgn la tunjuk2 plak.sob3

    ReplyDelete
    Replies
    1. aci lorr...kan sy da ajak awk ..awk xnk..awk nk gak g mandi..xnk layan sy -_-

      Delete
    2. 2 bulan sje lg...xpe2,akanku qada segalanya yg termiss sepanjang kat sni...uarghhhhhhh sedapnyer pauh muda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.<
      x nak la da majok.wekkkkkkkkkkk :p

      Delete
    3. memang sangat sedap awk..sy ade stok 2 butir...nk ?/..huhuhu

      ehhh...majok ker...weeekkkkkk....hahahahahahha :P

      Delete
    4. sob3....lau awk ad stok pun ape bole sy buat....uwaaaaa~~~~~

      Delete
    5. nk sy suapkan...?
      hakhakahkahkahakhakahkahakahk
      hakhakahkahkahakhakahkahkahak
      hkahakhakhakahakhakhakhakahak

      Delete
    6. T_T
      grrrrrrr....sengal!huhu

      Delete
    7. hehehhee...acu senyom....^_^

      Delete
    8. org kata senyum tu manis. da ni tgk buah masam muka pun ikut jd masam ni haaaa >.<

      Delete
    9. hukhuk..jgn ikutkan orang..ikutkan apa yang hati anda nyatakan..hahahaha

      Delete
  2. colek?
    area gue panggil cicah..
    ehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama saja kita bro...colek nieyh belah pantai timur yang panggilnya pon...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...