Tuesday, April 10, 2012

Hospital Kuala Pilah

* segalanya di sini ~
minggu lepas pada hari ahad kalau tak salah aku
aku ada pergi melawat mak sahabat aku nieyh Awie
mak dia masuk lagih hospital untuk kali ke 2 nieyh
kali nieyh aku pegih dengan awie dan jugak bob (pomen)
ktorng gerak petang tuh dalam pukul 4 lebih jugak lah
menuju ke hospital kuala pilah
alhamdulillah...keadaan mak awie makin baek
malam tadi aku kol awie dia cakap mak dia da kua hospital
skunk ada dekat kampungnya kt Felda Palong Nogori Sembilan
lega lah skit..kesian kt awie susah hati dia mak dia sakit2 macam tuh
nk buat macam mana kan...lumrah kehidupan takkan selalunya
kita nieyh sihat..di berikan rasa sakit untuk kita tahu menghargai 
ketika kita sihat...Allah Maha Kuasa.






* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...