Monday, April 23, 2012

jodoh dalam islam

* segalanya di sini ~

ada sesuatu yang menarik pasal jodoh nieyh
aku tertarik dengan suatu artikal/entry daripada seorang blogger
terkenal dari perancis nieyh..
iyer lah kan
ajal maut  Allah yang tentukan
jodoh pertemuan kita pon Allah yang tentukan
insyaAllah. Allah tidak pernah menginayai hambanya yang selalu 
igt padanya..setiap yang berlaku dalam hidop nieyh
adalah suatu jalan penghidupan yang Allah tunjukkan kepada hambanya
sering kali aku ungkapkan kata2 inieyh
" sesuatu yang susah untuk di miliki , InsyaAllah apabila kita mencapainya/memilikinya
kita akan lebih menghargainya "
kadang2 ada betolnya kata2 nieyh...
selalunya apabila sudah berlaku baru lah kita akan menyesal
sebab tuh ada pepatah orang dulu2...
"menyesal kemudian tidak berguna"
demikian jugak Allah berikan kita nikmat sakit 
untuk kita tahu menghargai ketika kita dalam keadaan sihat.
kalau korang nak tahu lebih lanjut daripada apa yang aku celotehkan nieyh
korang boleh klik di sini ( KLiK )..segala info lebih lanjut di sini.
sila lah klik..rugi tak klik sini tak ( KLiK )

* alamirie.com *

4 comments:

  1. " sesuatu yang susah untuk di miliki , InsyaAllah apabila kita mencapainya/memilikinya
    kita akan lebih menghargainya "

    tapi jgn sesekali terlalu menghargai sesuatu yg belum pasti dapat kita miliki kerana kita akan menanggung derita utk melepaskannya kelak.....

    i wish for u n me the best thing in da world. all the sadness and pain must go away...let us pray for the best!
    - kata2 terakhir sblm tinggalkan dunia blogging slame sminggu...huhu...tata alamirie ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. i knw that..juz suatu penghargaan...
      awk...jgn nk tinggl sgt laa....sy tunggu...................

      Delete
    2. gud2...pghargaan tu ok... =)

      Delete
    3. hehehe.,.terbaek dari cikfrance

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...