Saturday, April 28, 2012

Situasi 28 April 2012

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
hari nieyh pagi2 lagih aku di kejutkan oleh Abah 
di kejutkan oleh 1 kiriman sms oleh Abah aku yang menyatakan 
beliau sekarang berada di Kuala Lumpur
datang semalam lagih but pagi tadi baru bgtaw..huhuhu
sokmo gituh....Abah aku datang bersama Mak aku meraikan
sambutan Bersih 3.0 
aduuyyaaaiii bukan maen bersemangat lagih
aku tak pegih pon join demotrasi bersih tuh...
tak minat sangat benda2 macam tuh
risau jugak aku apabila Abah Mak aku pon terlibat
bukan apa risau takut jadi apa2 kang susah...
pening kepala macam nieyh..adeeehhh
couzin aku dari Kota Bharu Kelantan pon datang
ituh pon Abah aku yang inform kt aku tadi
aku faham motif diorang kenapa
but ituh semua bahaya untuk diorang...
tapi faham sendiri lah kan..aku cakap bukan diorang
nk dongar pon kan...layan jerw lah kan..huhuhu
jap lagih aku nak pegih kt mak abah aku
harap semuanya selamat
insyaAllah...AMIN.

pic kat bawah nieyh plak adalah kiriman daripada
couzin aku...Izzatul Saad...
pic di ambik bersama adeknya di Majlis Anugerah Cemerlang SBPI Kubang Pasu Kedah
pagi tadi...adek couzin aku nieyh dapat 
Anugerah Cemerlang dan Anugerah Bahasa Antarabangsa Terbaek
aku sendiri pon tak sangka si Aman nieyh dapat anugerah tersebut..
tahniah untuk Aman. Bahasa Antarabangsa yang dia dapat terbaek tuh
adalah Bahasa Perancis....ituh yang membuatkan aku lagih syok
sebab sama macam Cikfrance...pas nieyh Aman kjer dok nyembang
dengan Cikfrance jerw lah...huhuhu
tadi sempat aku kol Pak Teh aku...
bapak kepada couzin aku nieyh laaaa
Bapak Sdara yang paling rapat dengan aku
yang pastinya aku da dapat anak buah baru..huhuhu
walaupon aku sulong dan tidak berkhawen
tapi aku da ada anak buah..heheheh
KakLong aku...akak kepada Izzah n Aman nieyh 
da melahirkan baby..aku nieyh kira tumpang jerw lah
kira anak buah aku jugak lah kan..huhuhu
yang pastinya..anak buah aku kena panggil aku
Uncle AK @ Uncle ALiKaCaK
mesti syok kan...hahahahaha

mycouzin Izzah with Aman

* alamirie.com *

6 comments:

  1. fuyyoooo.....hebatnye.x penah dpt anugerah cmtu.huhuhuuuu...kompem ni mmg terer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu...sy pon pelik cane lah dia blajar...sy blajar xpandai2 jugak pon

      Delete
    2. stiap org x same...ade yg usaha bgai nak rak x dpt2.ade yg msuk klas goyang kaki korek idung lukih peta melangut tapi otak catch up ilmu sng masuk.....

      Delete
    3. ituh lah kan...kelebihan manusia nieyh berbeza....macam awk gak kan ^^

      Delete
    4. yup...kelebihan ituh lah rezki ^^
      alhamdulillah

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...