Sunday, April 15, 2012

Taman Bukit Permai

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
kalau dulu aku selalu pegih lepak mik angin malam or petang kt bukit permai
skunk aku boleh di katakan setiap minggu pegih lepak sana
aku baru taw..rumah mmber aku dengan cituh..
si pomen Bengkel Diza Maju (BOB)
rumah dia dekat bukit permai ngupenye..alaahhhaaaiiiii
skunk nieyh kerap lepak rumah dia bukan ape..kawan aku nieyh pomen kete
so drpd aku lepak saja baek aku lepak tengok dia buat job part time pomen kt rumah
boleh la blajar skit2 pomen kete..untuk kesenangan bila berlakunya hal
walaupon pomen kt rumah saja...bob boleh ag bawak turun enjin..
selalu orang nk turunkan enjin nieyh kt bengkel jerw kn
 sebenarnye kalau kt bengkel tuh harganya sedikit berbeza dari kt rumah nieyh
yer lah kan..kt bengkel kene charge mahal sebab nk tanggung banyak kol
lagihpon kos sewa kedai saja mahal kt kL nieyh kan
bila buat kt rumah nieyh bajet tuh kurang lah skit kan
sebab tuh aku banyak rekemen kawan2 ofic aku untuk pegih rumah bob terus
bob buat kjer partime nieyh malam jerw..siang dia kjer kt bengkel jugak
malam buat job kt rumah plak..alhamdulillah laaa
aku tengok banyak jugak kete masuk..kiranya tak putus lah
sentiasa ada kete masuk..rezki dia lah kan..
lagihpon bob bukan buat sorang2..dia ada upah pembantu yang jugak osmatnye
kiranya 1 rumah semua pomen bengkel diza maju tuh laaa
rezki diorang untuk buat duit lebih kan..tak kisah lah pasal tuh
syok jugak kalau boleh pomen kete sendiri kan
bukan ape kalau jadi hal pertengahan jalan contohnya macam aku nieyh
yang berasal dari utara tanah air..mana taw kowt jadi hal kt highway kan
untung boleh buat sendiri backup sementara nk bawak ke bengkel kn
lagih pon macam kau yang pakai kete lama
umor kete pon sebaya dengan aku...
so memang patut kene ambik tahu lah kan
untuk orang yang banyak duit pakai kete2 baru insyaAllah lah
takde masalah...apa2 hal warantee kete masih ada kan
insyaAllah..nnty2 ada rezki aku pon nk jugak merasa pkai kete baru
buat sementara waktu nieyh holl kejap dulu..
nk kene beli rumah dulu...rumah lagih penting dari kete
kete just guna bila ada hal urgent jerw pon...
doa2kan untuk aku yer ^^






* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...